Terms and conditions

Produkter og tjenester udbydes af Frederikke Strand. CVR-nr. 34507309.

Kontakt
E-mail: kontakt@frederikkestrand.dk
Tlf.: 28 71 60 14 

Priser
Frederikkestrand henvender sig til private, hvorfor alle priser er angivet i Dkk inkl. moms. 

Skal jeg komme til møde hos dig/jer, starter timetaksten når jeg rejser hjemmefra, og du/I bliver faktureret efter statens takster for kilometerpenge.

Betaling
Du kan betale med VisaDankort, Visa, Visa Electron, Mastercard/Eurocard, American Express, JBC og UnionPay.

Du modtager en faktura på e-mail til email-adresse du har oplyst.
Når du betaler foregår det via en krypteret forbindelse, der er godkendt af PBS, så ingen har adgang til dit kortnummer, udløbsdato eller kontrolciffer.

Databehandling
De oplysninger du giver mig, bliver udelukkende benyttet til at med det formål, at kunne levere dine varer til dig, og give dig info om worshops, kurser, ol. Jeg videregiver dem ikke til trediepart.

Køber du et digitalt produkt, leveres det straks købet, via e-mail eller med adgangskode til et lukket forum. Det digitale produkt fremsendes til den e-mail, som du har indtastet i forbindelse med købet.

Rettigheder
Frederikkestrand ejer alle rettigheder til workshops, kurser, messer, coaching og digitale produkter du køber på Frederikkestrand.dk

Alle produkter er personlige, og du må derfor ikke sælge, udlåne, give det væk, eller distribuere produktet til 3. person.

Kurser, event, messe & workshops
Ved framelding mindre end 1 måned inden afholdelse, kræves 50% i gebyr. Ved framelding mindre end 14 dage før afholdelse, gives der ingen refusion.
Du kan overdrage din plads til en anden, hvis du aftaler det med mig inden. 

I tilfælde af, der er tildelt bonusprodukt i forbindelse med et køb, debiteres prisen for bonusproduktet ved refusion. Er prisen for bonusproduktet højere end dét beløb der skal krediteres, udstedes faktura på resterende beløb.

Bemærk: Vi hæfter ikke for nogen form for øvrige, indirekte udgifter, herunder for eksempel mistet omsætning eller lignende.

Returret
Du har 14 dages returret på personlige coaching forløb. Fortryder du dit køb inden 14 dage, så kan du kontakte mig på kontakt@frederikkestrand.dk og du vil få de pengene tilbage på de sessioner der endnu ikke er afholdt. 
Bemærk: Ved køb af digitale produkter, hvor materialet leveres øjeblikkelit eller over en givende periode, bortfalder de 14 dages fortrydelsesret. Ved køb over rater eller perioder på alle ydelser bortfalder de 14 dags fortrydelsesret og alle raterne er bindende. 

Aflysning
Jeg forbeholder mig retten til at aflyse workshops, og kurser mv ved sygdom, eller andre uforudsete hændelser. I tilfælde af aflysning, vil der være muligt at vi finder en ny dato.

Ændringer
Frederikkestrand.dk kan til enhver tid ændre handelsbetingelserne, og ændringerne træder i kraft i det øjeblik de ændres. Handelsbetingelser ensidigt.

Lov og værneting
Evt. uoverensstemmelser mellem kontraktens parter skal bedømmes ved danske domstole, alternativt

en voldgiftsret i Danmark.

Klagemuligheder
En klage over en vare eller ydelse som du har købt hos frederikkestrand kan indgives til Konkurrence- og Forbrugerstyrelsens Center for Klageløsning, Carl Jacobsens Vej 35, 2500 Valby.

Du kan klage til Center for Klageløsning via www.forbrug.dk.

EU-Kommissionens online klageportal kan også anvendes ved indgivelse af en klage. Det er specielt relevant, hvis du er forbruger med bopæl i et andet EU-land.

Klage indgives her – http://ec.europa.eu/consumers/odr. Ved indgivelse af en klage skal du angive min e-mailadresse: hallo@trinetoemmeraas.dk.

Ophavsret
Den helt korte version: Det er forbudt at kopiere noget som helst fra www.frederikkestrand.dk

Er du udstiller på Kvindemessen Venus, gælder følgende betingelser:

Ved udskydelse af messen:
Hvis vi er nødsaget til at udskyde tidspunktet for afholdelse af messen grundet Corona, vil messen i stedet blive afholdt den 12. februar 2022. Hvis messen rykkes til 12. februar 2022, vil alle udstillere blive kontaktet via mail. Ved afholdelse af messen 12. februar 2022, er der ingen mulighed for at få refusion grundet udskydelsen.
Vi forbeholder os retten til at foretage eventuel udmelding om udskydelse frem til dagen for afholdelse af messen, det vil sige den 30. oktober 2021.

Derudover gælder følgende betingelser:

Ved aflysning af messen:

●  Indtil 8 uger før afholdelse beregnes der ikke gebyr af det samlede honorar

●  Mellem 8-6 uger før afholdelse beregnes et gebyr på 40% af det samlede honorar

●  Mellem 6-4 uger før afholdelse beregnes et gebyr på 75% af det samlede honorar

●  Senere end 4 uger før afholdelse beregnes et gebyr på 100% af det samlede honorar.


Vi forbeholder os retten til at foretage denne udmelding frem til dagen for afholdelse af messen, det vil sige den 30. oktober 2021.

Vi hæfter ikke for nogen form for øvrige, indirekte udgifter, herunder for eksempel mistet omsætning eller lignende.